Oprettet af skipper d. 06-02-2012 18:41
#1
Der er mange der i denne kulde har svært ved at få liv i den gamle skramlekasse.
http://www.bt.dk/...n-i-kulden
Der findes et par amatørtrick, et af dem er beskrevet i ovenstående artikel.
Efter en del år i det iskolde Sverige har jeg forlængst fundet ud af at det er fordi man har for lidt start-ampere i batteriet, hvis batteriet ikke orker at trække startmotoren rundt, så køb et batteri med den dobbelte start-ampere.
Og vips, I slipper mange bekymringer.:TUP
Oprettet af AL 48 d. 06-02-2012 21:21
#2
skipper skrev:
Der er mange der i denne kulde har svært ved at få liv i den gamle skramlekasse.
http://www.bt.dk/...n-i-kulden
Der findes et par amatørtrick, et af dem er beskrevet i ovenstående artikel.
Efter en del år i det iskolde Sverige har jeg forlængst fundet ud af at det er fordi man har for lidt start-ampere i batteriet, hvis batteriet ikke orker at trække startmotoren rundt, så køb et batteri med den dobbelte start-ampere.
Og vips, I slipper mange bekymringer.:TUP
Rigtigt skipper,-mere power er det eneste der virker rigtigt.
- Men inden folk nu investerer i større akkumulator (flere Ah), skal de lige sikre sig at der er plads til den i holderen, samt i højden til motorhjelmen.
PS. Der kan også være forskel på hvordan plus og minus vender.
Oprettet af bz d. 07-02-2012 04:00
#3
Selv herude i det kolde nord thailand oplever vi at batteriet er dødt
rigtig skipper power er sagen