Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Jul mig her og Jul mig der.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-12-2023 18:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg må indrømme det hænger mig langt ud af halsen.
Men jeg har jo været med i mange år efterhånden.
Julen er for børnene så de kan få sig et par gaver, udover det sædvanlige.

Men har det ikke taget overhånd, i mange år efterhånden, gaverne koster mere og mere som årene går.
Og børnebørnene bliver flere og flere.

Pensionen vokser ikke i samme takt som priserne på diverse legetøj som forventes.

Vi har givet op, og sender et beløb hver Jul og fødelsesdage, som de så må fordele mellem deres uvorne unger., og hvis det ikke er nok, så må de selv til lommerne.Angry

Se det fra min side, hvordan skal jeg få råd til en anden Mercer hvert år hvis jeg skal betale for deres børnved ikke
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-12-2023 16:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

Og julen som startede i december måned da jeg var dreng, er nu kold business, hvor start skuddet med annoncering og jule tilbud, vi allerede drukner i fra oktober. Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-01-2024 22:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jo up2you, man kan sagtens nå at blive træt af de begærlige pengepugere.

Og nu er vi så nået ind i det nye år, og trods alle de glade tilråb som man hører hvert år, så synes jeg ikke rigtig det bider på Verden.

Hvorfor kan de ikke bare sætte sig ned med en kold bajer, og nyde livet,i stedet for at rende rundt og slå hinanden ihjel.
Selv har jeg haft et godt år, ikke noget særligt at klage over, men de andreIkke SE

Her tænker jeg mest på russerne der buldrer rundt i Ukraine, og kalot-negeme der myrder løs i Gaza og på Vestbredden.
Hvad er der galt med de båtnakker, har deres mor tabt dem på gulvet da de var små, og glemt at samle dem op igen.

Om vi får et bedre år håber jeg da, men desværre siger min erfaring noget andet.
Jeg kan huske jeg for en del år siden holdt op med at læse nyhederne et stykke tid, bare for at se om det var bedre at ikke vide noget om hvad alle galningerne gik rundt og fandt på.
Desværre måtte jeg give op, nysgerrigheden blev for stor.

Nå men hvad fanden Godt Nytår allesammen alligevelgodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 99,645,357 Unikke besøg | jQ Blog