Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Jeg ved sgu snart ikke.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-10-2023 16:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg går ud fra at vi allesammen har fulgt med i krigen mellem Hamas og Israel, den ene er værre end den anden, man korser sig over hvad de kan finde på for at tage livet af hinanden.

Og så var der et lys der gik op for mig, jamen for pokker, hvorfor hænge med mulen over at jøderne og muslimerne udrydder hinanden.

Sikke en lettelse det ville være for os andre at kunne leve et liv i fred for de to idiot-religioner.

Muslimerne stjæler og sælger narkotika i vore lande, og jøderne manipulerer vore politikere.

Hvem fanden har brug for demved ikke
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-10-2023 18:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Vi har hele ugen lagt øjne til hvad Hamas er, militante islamister, terrorstemplede af USA og EU, og så videre, men ingen kalder Israel for en besættelsesmagt, bare een eneste gang.
Altså hallo, vi er jo ikke så dumme at vi ikke kan se hvad der foregår derude.
At se Mette lægge blomster foran den israelske ambassade er hjerteskærende, men prøv at bilde mig ind at hun ikke ved bedre, hun tør bare ikke sige noget.

Man siger vel i herredet at Jeppe drikker, men de siger ikke hvorfor Jeppe drikker.

https://amnesty.d...tinensere/
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-10-2023 20:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

wow wow, så har det heller ikke været værreGrin
https://www.dr.dk...elske-ofre
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-10-2023 20:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

wow wow, så har det heller ikke været værreGrin
https://www.dr.dk...elske-ofre
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-10-2023 20:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det der bekymrer mig er at DR, ikke er neutral i deres nyheds-information, ikke fordi jeg er forbavset, men er lidt skuffet over de regner deres læsere for mindre begavede.
Og så er jeg urolig over om de nu er så neutrale som de påstår de er.

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-10-2023 11:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg læste i nyhederne at man kunne få spiseforstyrrelser hvis man dansede ballet.
Nu danser jeg sjældent ballet, bortset fra når jeg har drukket Vodka, så kan det smutte lidt ind i mellem.
Men er det ikke sådan et luksusproblem, min datter giftede sig med en svensk politibetjent i stedet.

Min mor dansede ballet i sine unge dage, men stoppede fordi hun fik ondt i tæerne, om det var derfor hun blev lidt tyk senere i livet fandt vi aldrig ud af.

Nå men frem til fakta, hvem gider bolle en radmager balletdanser, næ, lad os få en med lidt sul på kroppen.
Ja det var ikke Martin Henriksen jeg hentydede til, men ham kunne man også få ondt i tæerne af, hvis man sparkede ham længe nok.

Jeg sad lidt og filosoferede over livets genvordigheder, sådan i al almindelighed, og kom frem til at det er noget lort at have forældre der ikke kan andet end at lave flere børn.

Jeg kan huske at hvis den gamle kom hjem i en ordentlig brandert, så fik vi enten grød næste dag, eller huslejen hang i en tynd snor.klap

Men men vi overlevede da med nød og næppe, men det der med balletsko havde vi ikke råd til degang, med den pris på skistøvler.




Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-10-2023 16:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hvad sagde jeg, nu er muslimerne og jøderne igen røget i totterne på hinanden.
Og hvem skal rydde op efter dem.
Ja jeg spørger bare.
Men det plejer at være mig, som om jeg ikke havde nok at gøre med mine akvarier og mine hjemmebryggede bajere.
Men det er de sgu lige glade med.
Kan vi snart få lidt fred og ro herAngry



Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-10-2023 20:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det ser ud til at man snart skal passe på med hvem man hepper på.
I Frankrig er det blevet ulovligt at heppe på Hamas, men til gengæld kan score point ved at være sød mod jøderne

Ak ja det er ikke let at være til, men hvad med de stakkels politikere, sikke en kattepine de må være i.
Ja OK, den lille fede og Mette har bekendt kulør allerede, de går ind for at slå alle de andre ihjel, men de andre der sidder og venter spændt på hvilken vej vinden mon vender til næste valg.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Hermed ønsker jeg alle et rigtig godt nytår, og tak for året der snart rinder ud **Baren** 2 31-12-2023 20:35
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.32 sekunder | 99,621,697 Unikke besøg | jQ Blog