Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Variomatic og anden galskab
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2018 14:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Var nede i Helsingborg og snuppe en stirrer på en Audi A6 2.4 automatic, var ærlig talt lidt træt af min bovlamme Nissan, og selvom konen elsker det gamle skidt, så var min tålmodighed opbrugt.

Nu ved jeg ikke hvordan jeres thailandske koner er, men min har altid været bindegal.
Jeg troede i min enfoldighed hun faldt lidt til ro, og sad og fes den af, og kaglede som de andre risgnaskere.

Men ikke fanden, hun har aldrig kunnet sætte sig ned og slappe af mere end et øjeblik.
OK, nu kan de jo også blive for afslappede, og det er jo heller ikke så godt.

Nå men nu det her med den Audi, jeg har aldrig ejet en bil med automatgear, jeg kan huske da jeg var i Canada og montere en maskine for et svensk firma, de havde lejet en til mig, men det synes jeg ikke var noget at skrive hjem om, men her for nylig prøvekørte jeg en Audi med Variomatic "gearkasse" og så var jeg solgt.

Efter det sad jeg og talte hvor mange gange jeg måtte sidde og trampe den skide koplingspedal ned, og hive i den latterlige "negerpik", bare for en tur rundt i byen, og jeg lover jer det er mange gangeAngry

Og hvorfor konen altid har elsket den gamle Nissan, jo det er fordi det gale menneske vil sidde og sælge gamle grejer nede på torvet, og tjene en extra skilling.
Men det er snart slut, ikke fanden skal hun slæbe alt sit gamle ragelse ind i min fine Audi.
Tror jeg.

Er der forresten nogen af de ærede medlemmer der ved noget om hvordan man kører med en VariomaticIkke SE
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
morten
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2018 15:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 112
Tilmeldt: 14.04.10
 Status: Offline

her er lidt du kan savle over i smug, nu hvor konen har sagt nej Grin


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2018 15:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Tak morten men den er allerede bestilt, og skal leveres d. 18/7.
Om den så er som kunden forventer er en anden sagkat
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-07-2018 15:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1743
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

her kommer Skipper i sin nye fine dyt Thumb

www.thai-dk.dk/uploads/bil3.gif
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
en anden form for ferie !!! Udenfor Thailand 4 06-01-2013 15:18
rejs på en anden måde/soveplads Alt mellem himmel og jord 1 28-05-2010 12:01
Lidt respekt for anden Alt det andet 3 21-09-2009 12:19

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.26 sekunder | 97,843,850 Unikke besøg | jQ Blog