Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Kim Frank Jørgensen Webmaster på thailand-portalen/thaiforum
skipper
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-08-2018 15:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Nu skal vi ikke begå karaktermord på Kim.

Jeg har læst meget af hvad han mener om ditten og datten, og har været enig i meget af det han har skrevet.

Og hvad angår at han går ind og retter i hvad folk skriver, så er han vel ikke meget anderledes end mange andre Webmastre på både private og offentlige sider.

Ytringsfrihed er et indbildt fænomen der aldrig har eksisteret i menneskets historie.
Udtrykket bliver brugt for at give de lutrede indtryk af at de er frie mennesker med ret til at udtrykke deres mening, uden at blive forfulgt.

Selv har jeg gennem flere år skrevet på forskellige sider på Internet, og mange gange haft en anden mening end den de andre brugere havde.
Resultatet var smadrede biler, en afbrændt campingvogn, og skud gennem sovekammervinduet!

Så det der med at vi har ytringsfrihed giver jeg ikke meget for, den gælder kun hvis man er enig med dem allesammenmusic


Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-08-2018 03:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Nu skal vi ikke begå karaktermord på Kim.

Jeg har læst meget af hvad han mener om ditten og datten, og har været enig i meget af det han har skrevet.

Og hvad angår at han går ind og retter i hvad folk skriver, så er han vel ikke meget anderledes end mange andre Webmastre på både private og offentlige sider.

Ytringsfrihed er et indbildt fænomen der aldrig har eksisteret i menneskets historie.
Udtrykket bliver brugt for at give de lutrede indtryk af at de er frie mennesker med ret til at udtrykke deres mening, uden at blive forfulgt.

Selv har jeg gennem flere år skrevet på forskellige sider på Internet, og mange gange haft en anden mening end den de andre brugere havde.
Resultatet var smadrede biler, en afbrændt campingvogn, og skud gennem sovekammervinduet!

Så det der med at vi har ytringsfrihed giver jeg ikke meget for, den gælder kun hvis man er enig med dem allesammenmusic


Skipper, man har ret til at sige hvad man vil, i et sorbet sprog vel og mærke, så længe man overholder siden,s regler

eller har du ret den totale Ytringsfrihed findes ikke

Resultatet var smadrede biler, en afbrændt campingvogn, og skud gennem sovekammervinduet!

av, siger jeg bare var du oppe og køre med den lokale motorcykel klub
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-08-2018 03:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Nu skal vi ikke begå karaktermord på Kim.

Jeg har læst meget af hvad han mener om ditten og datten, og har været enig i meget af det han har skrevet.

Og hvad angår at han går ind og retter i hvad folk skriver, så er han vel ikke meget anderledes end mange andre Webmastre på både private og offentlige sider.

Ytringsfrihed er et indbildt fænomen der aldrig har eksisteret i menneskets historie.
Udtrykket bliver brugt for at give de lutrede indtryk af at de er frie mennesker med ret til at udtrykke deres mening, uden at blive forfulgt.

Selv har jeg gennem flere år skrevet på forskellige sider på Internet, og mange gange haft en anden mening end den de andre brugere havde.
Resultatet var smadrede biler, en afbrændt campingvogn, og skud gennem sovekammervinduet!

Så det der med at vi har ytringsfrihed giver jeg ikke meget for, den gælder kun hvis man er enig med dem allesammenmusic


Skipper, man har ret til at sige hvad man vil, i et sorbet sprog vel og mærke, så længe man overholder siden,s regler

Skipper, du har ret, den totale Ytringsfrihed findes ikke

Resultatet var smadrede biler, en afbrændt campingvogn, og skud gennem sovekammervinduet!

av, siger jeg bare, var du oppe og køre med den lokale motorcykel klub mortor
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-08-2018 12:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Næ yindee, det var nok nærmere nogle af den ekstreme højrefløjs glade gutter der havde set sig sure på lille migGrin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-02-2019 13:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2488
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Online

surt opstød Grin uha uha et pænt sprog brug hvor har han mon lært det

www.thai-dk.dk/uploads/surtsurt.JPG


Jeg er ikke brevkasseredaktør

Jeg er ikke en form for en brevkasseredaktør som bare sidder klar i døgndrift for at svare på de ting folk ikke selv er i stand til at google sig til.

Hvis man har noget man vil vide så google det, spørg i forumet, spørg i øst eller vest, men forvent ikke at jeg bare sidder og venter 24/7 på et eller andet snotdumt spørgsmål fra en eller anden snotdum stodder som ikke er i stand til at binde sine snørebånd.

Det er min tid simpelthen for kort til.

Og når jeg så svarer tilbage og får stukket i snottet at jeg læste spørgsmålet for en uge siden, så slutter festen altså. Find nogle andre at
stille dumme spørgsmål og nogle andre at kontrollere i hoved og røv.

Jeg skal kort sagt ikke stå til ansvar for nogle hverken herinde eller på facebook. Den her side og min aktivitet på facebook er alene når jeg har tid og lyst. Og lysten kan ligge på et meget lille sted når en snotabe tror jeg er hans dibus.

God aften.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-02-2019 14:02
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Kan det mon være en slags forsinket fængselskullersmile
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
FCK
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-02-2019 01:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2488
Tilmeldt: 17.10.10
 Status: Online

skipper skrev:
Kan det mon være en slags forsinket fængselskullersmile


nu skal vi være søde rare og flinke overfor den kriminelle Kim Frank Jørgensen Webmaster på thailand-portalen

han får skam ros for hans fine indlæg, to af hans egne dobbelt profiler forsvarer ham Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 90 24-03-2024 12:54
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Se dokumentar om Black Mountain i Thailand Golf baner 4 15-03-2024 12:39
Thailand: 10 million people suffer pollution-related illnesses in 2023 | BBC News Hele Thailand 1 10-03-2024 09:35
Keld Wulff alias Kenn Holm anholdt i Thailand Nyheder på dansk 20 06-03-2024 12:27

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 97,857,553 Unikke besøg | jQ Blog