Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
EXPOSED! DANISH PUBLISHER GETS FAKE AWARDS IN U.N. MEDAL SCAM
AK81
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2012 08:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 330
 Status: Offline

U.N. OUTRAGE AS FORMER GANGSTER GETS FAKE UNESCO CROSS AND CERTIFICATE OF HONOUR! The head of Pattaya City's Foreign Police Volunteers and boss of Pattaya People newspaper, radio and television, has been honoured in a FAKE United Nations medal and certificate SCAM. Two Pattaya newspapers the Pattaya People and the Pattaya Times...

read more http://www.andrew...-fake.html

All these people were tricked. These awards do not exist!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Anonym
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2012 08:58

Bruger

Antal indlæg: 191

Hold da kæft hvor er de blevet tørret.

Og kun fordi folk ligger på maven for Ordner, Kongehuse (Fritz Schur smører Prins Enri' ind i sol olie på Phuket) og andre
forlorne og påtagede størrelser.

Hvorfor...?

Mange vil gerne være mere end andre...!

Det styrker selvtilliden, med alle disse fine titler og udnævnelser. Stein Bagger havde også gang i selvudnævnte eksamener
og uddannelser, til trods for at han oprindelig blot var almindelig rejseleder.

Som chef i mit tidligere firma, fik jeg mindst et par gange om året, invitation fra nogle virkelig impossante firma navne,
som havde udset og indstillet netop mig til årets bedste udvikler. I HELE VERDEN.!.!.!

Hold på hat og briller...

Der var bare lige det, at inden jeg kunne får overrakt min fine pris (med behørig foto dækning) i konference salen på et hotel i Barcelona,
skulle jeg indbetale X-antal dollars til en konto.

Har senere fundet ud af, at halvdelen af Bangkok's skræddere, nu kalder sig "TAYLOR OF THE YEAR" med tilhørende foto montager,
hvor man ser, den "prisen" bliver overrakt.

Verden vil bedrages.
FCK
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2012 14:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2774

dk skrev:
Hold da kæft hvor er de blevet tørret.

Og kun fordi folk ligger på maven for Ordner, Kongehuse (Fritz Schur smører Prins Enri' ind i sol olie på Phuket) og andre
forlorne og påtagede størrelser.

Hvorfor...?

Mange vil gerne være mere end andre...!

Det styrker selvtilliden, med alle disse fine titler og udnævnelser. Stein Bagger havde også gang i selvudnævnte eksamener
og uddannelser, til trods for at han oprindelig blot var almindelig rejseleder.

Som chef i mit tidligere firma, fik jeg mindst et par gange om året, invitation fra nogle virkelig impossante firma navne,
som havde udset og indstillet netop mig til årets bedste udvikler. I HELE VERDEN.!.!.!

Hold på hat og briller...

Der var bare lige det, at inden jeg kunne får overrakt min fine pris (med behørig foto dækning) i konference salen på et hotel i Barcelona,
skulle jeg indbetale X-antal dollars til en konto.

Har senere fundet ud af, at halvdelen af Bangkok's skræddere, nu kalder sig "TAYLOR OF THE YEAR" med tilhørende foto montager,
hvor man ser, den "prisen" bliver overrakt.

Verden vil bedrages.

ja de vil bedrages og bliver detGrin
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Danish expat witnessed his Thai wife’s murder Nyheder på andre sprog 31 23-06-2024 14:53
13 Danish passengers injured in van crash, driver killed Nord Thailand 10 12-02-2024 15:01
Scam: Mae Sue Online Discover Thainess 1 25-09-2023 08:14
Danish tourist lost in Phuket forest found safe Nyheder fra Phuket 2 08-08-2021 19:32
Carlsberg / The Danish Way **Baren** 3 01-10-2020 09:22

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768