Der findes et par amatørtrick, et af dem er beskrevet i ovenstående artikel.
Efter en del år i det iskolde Sverige har jeg forlængst fundet ud af at det er fordi man har for lidt start-ampere i batteriet, hvis batteriet ikke orker at trække startmotoren rundt, så køb et batteri med den dobbelte start-ampere.
Og vips, I slipper mange bekymringer.
Anarki eller Kaos.
Der findes et par amatørtrick, et af dem er beskrevet i ovenstående artikel.
Efter en del år i det iskolde Sverige har jeg forlængst fundet ud af at det er fordi man har for lidt start-ampere i batteriet, hvis batteriet ikke orker at trække startmotoren rundt, så køb et batteri med den dobbelte start-ampere.
Og vips, I slipper mange bekymringer.
Rigtigt skipper,-mere power er det eneste der virker rigtigt.
- Men inden folk nu investerer i større akkumulator (flere Ah), skal de lige sikre sig at der er plads til den i holderen, samt i højden til motorhjelmen.
PS. Der kan også være forskel på hvordan plus og minus vender.