Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Skolen i Doi Law
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
http://www.aidsboern.dk
IT
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2011 02:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1382
 Status: Offline
Bopæl: Isaan

hugo jeg er meget tålmodig men du strammen den hvornår svare du hugo

citat fra dtw girobank skrev
Der er månedlig kontogebyr på 25 kr. Set i forhold til de få (faktisk kun1 person),der indbetaler til den danske konto trofast hver måned, så er det reelt for dyrt at opretholde en dansk foreningskonto.

Se iøvrigt på skolens hjemmeside, hvem der har støttet gennem den danske konto, jeg kan ikke få øje på ret mange og heller ikke dig selv med ret meget.

Så hvis nogen vil støtte fremover, overfør pengene til den thailandske konto.
http://www.dansk-...owstart=80

det er noget helt galt her hvem har indbetalt hver mdr og hvor er pengene indbetaltAngry

1. sept. fra JSH: 200 kr
6. sept. fra Sank: 1000 kr. til bamser
14.sept. fra Klaus Grenå: 1310 kr. fra indsamling
30.sept. fra JSH 200 kr
25. nov. fra Palle/fyn 1000 kr
10. mar. fra JSH 200 kr
Saldoen på den danske konto: 3735,- kr. pr. 26 marts
2011, saldoen er blevet lukket for indbetalinger og
beløbet er på vej til Thailand ....
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2011 08:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1846

Vil lige indskyde at de 1000 til Bamser var lidt en vits fra min side ? da Hugo bad om Bamser til Børnene og jeg har givet Hugo lov til at lade de penge gå ind i driften. Og håber meget at der kommer styr på tingene så det ikke kommer til at gå ud over Skolen ? da folk jo hurtigt falder fra når der bliver tvivl om regnskabet.
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2011 15:51
Bruger avatar

Bruger

godt gået sank pænt træk
hersker der tvivl om regnskabet er det hugo,s der må bære skylden for det hans tavshed siger alt
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
sam
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2011 18:03

Bruger

Antal indlæg: 222
Bopæl: Danmark

IT, prøv nu lige at pudse brillerne, så vil du kunne se,hvem der næste hver måned har indbetalt 200 kr. til den danske konto.

Det kan jeg da se, så hvorfor nedgøre alt og alle herinde?

Spark ikke på en, der ligger ned, det plejer vi da at sige.

Er du aldrig positiv, bare en lille bitte smule, smil og verden smiler til dig!
sam
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2011 18:05

Bruger

Antal indlæg: 222
Bopæl: Danmark

Hugos tavshed siger ingen ting, det er bare en tom påstand fra dig og intet andet.

Hugo har pt. gæster fra Danmark på besøg.

Hvem siger,at man skal sidde med snuden i computeren hele dagen lang.
pirat
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2011 21:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 663

sam skrev:
Hugos tavshed siger ingen ting, det er bare en tom påstand fra dig og intet andet.

Hugo har pt. gæster fra Danmark på besøg.

Hvem siger,at man skal sidde med snuden i computeren hele dagen lang.

nu er det jul igen eller hvadtræ
jsh71
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2011 21:33

Bruger

Antal indlæg: 1842

IT/yindee/jannick/adm

Jeg må indrømme jeg synes det er en trist udvikling du har gang i, helt ærligt hvem tror du det går ud over, ja skolen og børnene. Bare fordi du er på kant med Hugo behøver du vel ikke at lave splid i den. Du ved jo udemærket godt Hugo ikke er meldt til på den her side her så her kommer der ingen svar.
pirat
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2011 21:36
Bruger avatar

Bruger

jsh71 skrev:
IT/yindee/jannick/adm

Jeg må indrømme jeg synes det er en trist udvikling du har gang i, helt ærligt hvem tror du det går ud over, ja skolen og børnene. Bare fordi du er på kant med Hugo behøver du vel ikke at lave splid i den. Du ved jo udemærket godt Hugo ikke er meldt til på den her side her så her kommer der ingen svar.

hej jsh 71

hvad har du gang i har yindee contra adm skrevet noget om hugo hvor ser du det godag
yindee
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-03-2011 22:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3557
Bopæl: Thailand

hej

sam
du kommer med de mest de vattetede undskyldninger jeg har set til dato

jsh71
hugo er ikke lige min kop te men her er min mening om den sag

hugo roder rundt og har ikke styr på tingene hvad it skriver er op til ham
jeg har ikke gang i en kedelig udvikling men det har hugo
han er på nettet hver dag gæster eller ej der kan han svare på en af thaisiderne eller på hans side

fakta er der mangler 20.000 som ikke er bogført
er du sulten se her www.yindee.dk

www.thai-dk.dk/foto1/seafood.jpg
lillemanden
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2011 01:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 615
Bopæl: København / Pattaya

Det der er synd , er at det er hårdt ramte børn der bliver sorteper. Men hvis der ikke er orden i regnskaberne ( og det syntes at være tilfællet ) jeg har set på de offentlig gjorte regnskaber, ( hvis man kan kalde dem det ) de skulle være reviderede ?? men ikke noget om af hvem ?? der mangler bilag, enten fra forretninger eller lavet af Hugo.

Der mangler et regnskab !!!

Det er synd for det er et godt projekt, men omgang med andres penge, skal være ærlig. Vi savner sikkert alle en forklaring på Hugo.s egen side.

Men børnene betaler!!!!!!!!!!!!
Ikke SEGræder
ABS
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2011 07:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 42
Bopæl: Bangkok

Ja der mangler regnskab osv..
www.abs-relocations.com
freja
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2011 08:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954

Som jeg før har skrevet, er det yderst problematisk, at lave en privat indsamling og gør man det alligevel, skal man sørge for at holde rene linjer.
Der skal være et offentligt tilgængeligt ajourført regnskab, ellers vil det give en anspændt situation, vi ser det jo gang på gang.

Ovenstående har intet med selve projektet at gøre, er kun en alm. Regel jeg selv efterlever.
pirat
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2011 08:45
Bruger avatar

Bruger

hej
min ringe mening, tilliden til den nu værende bestyrelse/ledelse er væk , det er forsent desvære

selv om der nu kommer et nyt regnskab hvad intet tyder på husk på det har kørt i nu to år for lud og koldt vand

synd for børnene er der nogen der siger , ja enig nu er vi i thailand så de overlever ,thaier er gode ved deres børn

der skal andre boller på suppen luk den indsamling og siden med sørgeligt meget sørgelig, der er mange andre børn i denne verden som har brug for hjælp husk dem
rinpoche
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-03-2011 18:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245

"Thaier er gode ved deres børn"?

Newsflash for you. Overhovedet ikke i mange tilfælde.

Tærsk er dagligdag for manges vedkommende, for slet ikke at tale om forældrenes tilbøjeligheder til at "realisere sig selv" mens de efterlader børnene hos hvem der nu gider at tage sig af dem.

Fordi mange besøgende kan iagttage hvorledes thailændere godt kan lide en lille blond europæisk dreng/pige og nusser med ham/hende en kort stund, er det så absolut ikke et udtryk for at de derhjemme udøver et forældreskab, der har den ringeste lighed hermed.

De mest utilpassede forældre jeg nogensinde har haft den ulykke at iagttage har uden undtagelse været thailændere. I såvel Thailand som i Danmark.
Halvgamle damer der tror de stadig er discodronninger, partyqueens, ludomaner eller blot kvinder til fals, mens børnene sidder derhjemme alene for lud og koldt vand og deslige.
Mændene der skrider efter at have udøvet vold, druk, ludomani, utroskab, almindelig forsømmelse og aldrig siden tilkendegiver sig overfor børnene.

Ja, de er faneme gode. Hvorfor tror du der er børnehjem som det Huratho støtter?

Jeg har aldrig besøgt Hurathos børnehjem.
Men jeg har ikke den ringeste tvivl omkring hans og konens tydelige engagement.

Huratho er hverken en IT nørd eller en regnskabschef.
Han gør det så godt han kan. Og lad os lige ikke forglemme, at han lider under eftervirkningerne af et grimt fald.
JEG forlanger ikke mere og vil fremover være glad for lejlighedsvis at donere til deres fælles "hjertebarn".

Jeg siger bare, gid der var flere ildsjæle som Huratho, og færre småtskårne skeptikere som alligevel aldrig kunne bringe deres lille kræmmersjæl til at punge ud med noget som helst til et godt formål. Men i stedet bruger deres energi på at kværulere og mistænkeliggøre

ทำดีได้ดีทำชั่วได้ชั่ว

lillemanden
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2011 02:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 615
Bopæl: København / Pattaya

Ja man kan jo saktens, generalisere, men vi kender til en del Thaier, der ganske rigtigt er nød til at aflevere børnene hos forældrene , til pasning. ( det er også nødvendigt i danmark ).
Men de passer deres arbejde drikker ikke , forsørger både sig selv og forældrene. Børnene har det godt.
Der er mange børnehjem i Thailand, og det er ulykkeligt, men der er også 65 milioner Thaier, og de fleste har nu styr på deres tilværelse. Mange af de børn der ikke har det godt er desværre falangbørn hvor faderen er ukendt eller stukket af.
Jeg kender ikke nogen af de mennesker dette handler om, men har haft et meget uheldigt møde med Hugo, som dog ikke havde med skolen at gøre. Derfor er jeg nok kommet galt ind på Hugo. Det skal dog ikke forhindre mig i , at holde fast i , at regnskab for indsamlede midler er nødvendigt, og skal kunne fremlægges.
ked
ABS
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2011 05:27
Bruger avatar

Bruger

Ja selvfølgelig skal kassen stemme og der er for alle penge som kommer ind. Eller måske man skal til at kalde det. Master Fatman Foundation.
www.abs-relocations.com
IT
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2011 06:30
Bruger avatar

Bruger

hentet fra dtw http://www.dansk-...ost_160690
indlæg skrevet af hugo
Hej
Nu har Nang og jeg haft 2 døgn til at snakke fremtid. Det være vores forhold såvel privat som vores skole arbejde. Vi er begge enige om at vi kan ikke på nogen måde skippe skole og "bare" sige det var det.
Der er få som har sået tvivl omkring vores troværdighed. Til dette kan jeg kun sige at uanset vores, pt, strengte økonomiske situation har vi IKKE neglet så meget som een BATH fra børnenes konto.
BIG VIKING alis Per alis ABS donerede THB 30000,00 til uddannelse af Cat, men p.g.a. en super steng bestemor kommer Cat IKKE i skole i CM og pengene THB 30000,00 er retuneret til Per/ABS, hvilket er bekræftet. Ydermere gav Per/ABS THB 20000,00 som blev afleveret på skolen og var ikke omkring børnenes bankbog, hvilket gør at de på ingen måde kan firgurerer i regnskabet, men er omtalt i aug. referat.

så fik vi skolepengene til cat på plads

at der nu findes to såkaldte regnskaber gør ikke sagen bedre

alle penge der gives til hugo/skolen skal der fører regnskab for

hugo Ikke SE

ABS
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2011 06:38
Bruger avatar

Bruger

Hvem siger at alt er på plads og at alt er sagt i denne sag.?
www.abs-relocations.com
IT
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2011 07:19
Bruger avatar

Bruger

ABS skrev:
Hvem siger at alt er på plads og at alt er sagt i denne sag.?

hugo mener sikker alt er i den skønneste orden ,jeg gør ikke der kommer nogle halve sandheder fra hugo,s side ok op til ham

støt ikke skolen igennem hugo tilliden er vækAngry
M55
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 31-03-2011 07:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1783
Bopæl: Surat thani/Esbjerg

hej ABS

citat fra http://www.nielse...ntpage.php

o haft kontakt. Min kone og Nang har haft kontakt. Igen John så kan du ikke kende hele sandheden siden du skriver som John du vrøvler om en masse du ikke har begreb om. Har altid vist at Hugo ikke var ejeren. Jeg har ikke lagt penge i skolens kasse. jeg lagde 30.000 i Hugo ene hånd og sagde Cat. 20.000 i den anden hånd og sagde skole. Alle penge Hugo får gennem hans hånd skal der laves regnskab for. Ellers sgu ikke noget at sige til at folk bliver mistroiske. Igen som jeg skrev på Hugos hjemmeside. Så har jeg og Hugdu gør. Hvis folk skriver eller siger noget om at jeg taler usandt, så må der ting på bordet. Sgu ikke min skyld, ej eller Cat´s Bedstemor skyld at Cat ikke kommer i skole. Så er der vist ikke mangen en mulighed tilbage.

hvad er sandheden vi er mange der gerne vil høre denved ikke
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thai-dk.dk flytter server Nyt fra Administrationen 2 10-08-2017 08:43
http://www.orientalinvest.com/ Skik og brug 43 24-04-2015 04:10
Retur til DK, eller? De fastboende 70 04-10-2014 06:17
DK kendt ude i verden Nyheder på dansk 3 15-08-2014 08:21
ØV,- den video er blokeret her i DK. **Baren** 5 21-07-2014 16:32

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768