de kan også
|
IT |
Skrevet d. 04-07-2010 04:47
|
Bruger
Antal indlæg: 1773
Status:
|
der skrives tit om hvor korrupte det thailandske politi er men se lige her dansk politi kan skam også
En jysk betjent blev i dag varetægtsfængslet i fire uger i en stor narkosag, oplyser Østjyllands Politi
Bandeenheden ved Østjyllands Politi mener at have opklaret en større narkosag.
To mand er i dag blevet varetægtsfængslet for fire uger ved dommervagten i Randers.
Den ene er en 25-årig politibetjent fra en anden politikreds, oplyser politidirektør Jørgen Illum til bt.dk.
Den anden er en mand på 24 år uden tilknytning til politiet.
læs mere her http://www.bt.dk/...kilo-narko
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ... |
|
|
|
|
dkth |
Skrevet d. 04-07-2010 05:25
|
Bruger
Antal indlæg: 414
Status:
|
Historien er sørgelig for en dansk betjent.
Men at sammenligne eller lave paralleller til Thailand er helt ude i skoven.
Hvis man tager gaver med som korruption er alle ved politiet i Thailand vel korrupt så vi behøver ikke bruge et enkelt dansk tilfælde til, at vaske thai betjente hvide.
Der var sikkert også på flyet til Tyrkiet en etnisk dansker som skulle ned med lidt betaling til køb af lejlighed.
Er vi så alle der rejser til udlandet nogle svindler? |
|
|
|
IT |
Skrevet d. 04-07-2010 05:54
|
Bruger
Antal indlæg: 1773
Status:
|
dkth skrev:
Historien er sørgelig for en dansk betjent.
Men at sammenligne eller lave paralleller til Thailand er helt ude i skoven.
Hvis man tager gaver med som korruption er alle ved politiet i Thailand vel korrupt så vi behøver ikke bruge et enkelt dansk tilfælde til, at vaske thai betjente hvide.
Der var sikkert også på flyet til Tyrkiet en etnisk dansker som skulle ned med lidt betaling til køb af lejlighed.
Er vi så alle der rejser til udlandet nogle svindler?
hvem vasker hvem hvide alt hvad jeg siger er dansk betjent kan også være med tror du selv han er den eneste det er ikke kun det thailandske politi men også mange andre
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ... |
|
|
|
dkth |
Skrevet d. 04-07-2010 11:45
|
Bruger
Status:
|
Nu er det mest sammenblandingen med Thailand, for jeg kan ikke finde nogle punkter, hvor man kan trækker noget som helst sammenligning mellem de to lande.
Hvad er grunden til at blande det thailandske politi ind i en sag om en kriminel dansk betjent.
Overskriften siger vel alt.
|
|
|
|
pirat |
Skrevet d. 05-07-2010 02:43
|
Bruger
Antal indlæg: 717
Status:
|
Nu er det mest sammenblandingen med Thailand, for jeg kan ikke finde nogle punkter, hvor man kan trækker noget som helst sammenligning mellem de to lande.
det kan jeg
der er danskere i begge lande og der er mange som jeg ikke ønsker i min omgangskreds
|
|
|
|
islander |
Skrevet d. 05-07-2010 06:55
|
Bruger
Antal indlæg: 140
Status:
|
Man skal dog være utrolig naiv, hvis man tror på et samfund uden brodne kar Så hvem er den rene der kaster den første sten
De helliges samfund, syndernes forladelse, og den evige korruption .
islander |
|
|
|
dkth |
Skrevet d. 05-07-2010 12:12
|
Bruger
Status:
|
pirat skrev:
det kan jeg
der er danskere i begge lande og der er mange som jeg ikke ønsker i min omgangskreds
Ja men du vil nok daglig møde danskere i Danmark, men opholder du dig i Thailand kan der sagten gå
op til år uden at møde nogen, hvis ikke man lige selv leder efter dem.
Så der holder sammenligningen heller ikke. |
|
|