Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
de kan også
IT
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-07-2010 04:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773
 Status: Offline

der skrives tit om hvor korrupte det thailandske politi er men se lige her dansk politi kan skam også

En jysk betjent blev i dag varetægtsfængslet i fire uger i en stor narkosag, oplyser Østjyllands Politi

Bandeenheden ved Østjyllands Politi mener at have opklaret en større narkosag.

To mand er i dag blevet varetægtsfængslet for fire uger ved dommervagten i Randers.

Den ene er en 25-årig politibetjent fra en anden politikreds, oplyser politidirektør Jørgen Illum til bt.dk.

Den anden er en mand på 24 år uden tilknytning til politiet.

læs mere her http://www.bt.dk/...kilo-narko
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dkth
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-07-2010 05:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 414

Historien er sørgelig for en dansk betjent.

Men at sammenligne eller lave paralleller til Thailand er helt ude i skoven.

Hvis man tager gaver med som korruption er alle ved politiet i Thailand vel korrupt så vi behøver ikke bruge et enkelt dansk tilfælde til, at vaske thai betjente hvide.

Der var sikkert også på flyet til Tyrkiet en etnisk dansker som skulle ned med lidt betaling til køb af lejlighed.

Er vi så alle der rejser til udlandet nogle svindler?
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-07-2010 05:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

dkth skrev:
Historien er sørgelig for en dansk betjent.

Men at sammenligne eller lave paralleller til Thailand er helt ude i skoven.

Hvis man tager gaver med som korruption er alle ved politiet i Thailand vel korrupt så vi behøver ikke bruge et enkelt dansk tilfælde til, at vaske thai betjente hvide.

Der var sikkert også på flyet til Tyrkiet en etnisk dansker som skulle ned med lidt betaling til køb af lejlighed.

Er vi så alle der rejser til udlandet nogle svindler?

hvem vasker hvem hvide alt hvad jeg siger er dansk betjent kan også være med tror du selv han er den eneste det er ikke kun det thailandske politi men også mange andre
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
dkth
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-07-2010 11:45
Bruger avatar

Bruger

Nu er det mest sammenblandingen med Thailand, for jeg kan ikke finde nogle punkter, hvor man kan trækker noget som helst sammenligning mellem de to lande.

Hvad er grunden til at blande det thailandske politi ind i en sag om en kriminel dansk betjent.

Overskriften siger vel alt.

pirat
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2010 02:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 717

Nu er det mest sammenblandingen med Thailand, for jeg kan ikke finde nogle punkter, hvor man kan trækker noget som helst sammenligning mellem de to lande.

det kan jeg

der er danskere i begge lande og der er mange som jeg ikke ønsker i min omgangskreds Angry
islander
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2010 06:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 140

Man skal dog være utrolig naiv, hvis man tror på et samfund uden brodne karShock Så hvem er den rene der kaster den første sten ved ikke
De helliges samfund, syndernes forladelse, og den evige korruption Sad .
islander
dkth
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2010 12:12
Bruger avatar

Bruger

pirat skrev:

det kan jeg

der er danskere i begge lande og der er mange som jeg ikke ønsker i min omgangskreds Angry

Ja men du vil nok daglig møde danskere i Danmark, men opholder du dig i Thailand kan der sagten gå
op til år uden at møde nogen, hvis ikke man lige selv leder efter dem.

Så der holder sammenligningen heller ikke.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Det her sted er så billigt, Er det nu også det Amazing Pattaya 1 07-04-2023 14:15
OK, da. Men skal vi også tro på jule manden videoer Fra Pattaya 7 17-08-2021 13:37
Lidt sjov må der også være plads til Alt mellem himmel og jord 3 11-06-2021 20:21
jeg vil også være gammel **Baren** 7 11-09-2018 16:21
»3« giver fri roaming også i Thailand Nyheder på dansk 2 28-09-2017 04:02

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768