Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 02.03.2010
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2010 02:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
 Status: Offline

02.03.2010

Godmorgen Dagbog

Jeg vil forbeholde mig retten til at gentage Erhardt Jacobsens ord, man har et standpunkt til man tar et andet!!!

Så jeg lavede så godt som ingenting i går, jeg fik lige flyttet båden lidt så den er nemmere at komme til.

Men mine planer om at køre en tur blev skrottet på grund af ryggen, selv om de nye piller blev brugt rigtig flittigt, mente jeg ikke det ville være fornuftigt at udfordrer den yderligere med en køretur.

Så jeg kørte kun en tur ind til stranden i Lamai med en god bog under armen, her lagde jeg mig i det varme sand og læste hele dagen. Strategisk rigtigt placeret kunne jeg samtidigt holde lidt øje med alle de nydelige modeller der gør stranden usikker, og der var mange af dem music

Men det er lidt kedeligt, jeg er vant til at være mere aktiv, og har lidt svært ved at forholde mig så roligt som nu. Men jeg må tage mig sammen og slappe lidt mere af, finde min grænse igen, og så ellers komme langsomt igang igen!!

Og det er så typisk, for nu falder vejret lidt til ro igen og gør fiskeriet attraktivt. Fuldmånen har så meget magt her at det nogen gange virker mærkeligt, for 'pludselig' sejler alle bådene ud og fisker squit. Jeg prøver hver gang at huske datoerne for hvornår det sker, men det er ikke til at se den røde tråd i det.

Men som i aftes hvor jeg talte 62 squit både da mørket faldt på, horisonten var fyldt med lys og lysmaskinerne kørte for fulde omdrejninger. Sådan nogle dage hvor alle er ude at fiske forekommer tit uden forvarsel, kunne jeg dog bare regne den ud :-O

Men al begyndelse er svær har jeg læst et eller andet sted, så jeg forventer ikke at blive klog på det lige med det samme ((2((

Så jeg har faktisk ingenting at fortælle om dagen igår, jeg er sikker på at ingen gider høre om alle de gange jeg hviskede av, så det undlader vi at snakke om!!

Jeg var godt nok nede hos Patt for at se om der var nogle nye dyr i underskoven, men var ikke motiveret til at feste. Jeg syntes nu heller ikke det er så rart at se tøserne hver aften drikke sig fulde for at kunne holde jobbet ud. Patt giver hver dag tøserne en flaske Sam Song så de kan komme i humør, men det er ikke nok for dem alle, så flere af dem misbruger nogle andre ting samtidig??

Søndag var her Buddha dag som Patt siger, baren måtte ikke holde åben for betjenten og det var umuligt at købe alkohol i 7Eleven og Familymart, så der var lidt mere stille end normalt. Pigerne var glade for deres fridag og brugte den fornuftigt som de plejer, nemlig ved at gå i byen og drikke sig kampstive og feste igennem.

Selv i går så lang tid efter, var flere af tøserne stadig påvirkede af al den sprut de hældte indenbords og behøvede kun at lugte til flasken før de blev berusede igen ked Sikke et liv !!

Nå, men jeg fik ryddet stien så Islander ikke skvatter og slår sig når han kommer griner

Men i dag tror jeg at det går lidt bedre, jeg ville så gerne til Nathon for at lede efter den udstødning og en plastbøsning til skrueakslen. Så når morgen pillen har haft lidt tid at virke i, lister jeg nok afsted på det skrammel af en knallert. Hold op hvor jeg ser frem til den nye bike, for den her er ikke speciel anvendelig for almindelige mennesker Sad

Jeg kan desværre ikke uploade billeder i dag på grund af hastigheden, jeg tog et par stykker i går af den boghandler jeg bruger her, så de kommer når nettet er normalt igen....
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
islander
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2010 04:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 140

Hej Pensionist.
Jeg skal da love for at du har dit hyr med ryggenrasende. Men sandheden er vel at der ikke findes et paradis uden slangerSad . Men jeg synes nu forøvrigt, at du har været god til at fokusere på det posetiveThumb . Og sætter stor pris for din vedvarende omsorg for min sikkerhedsarcasm Det ligger meget fjernt for mig at rette på folk, men jeg mener det Jens Otto og ikke Erhard der sagde de vise ord, men det kan vi jo drøfte over en kølig i næste ugehej Så hvis nu bare færgeselskabet,DSB, Thai/Bangkok Air og ikke mindst Buddha vil det, ses vi i næste ugehej
Hilsen
islander DanmarkThumbThai
pensionisten
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-03-2010 11:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146

Islander.

Ja det er noget skidt, og jeg forstår ikke at det skal være sådan, med alt det semulje jeg har nydt i mit liv, burde det titanium jeg har inde i ryggen langt fra lide af metaltræthed som nu griner

Jeg tror sgu jeg dør hvis jeg ikke lader som om alt er fint og okay, og så er det altså alt for nemt (og kedeligt) at blive negativ bare fordi man møder lidt modstand.

Så ja, jeg er positiv. Thumb

Og mine øvelser for at give dig en god oplevelse når du kommer. kender ingen grænser. grinerHvis du har planer om at komme tæt på et af de små pus, og kan huske billederne hvem det er, skal jeg da i sagens interesse gerne afprøve og undersøge pusset for medfødte fejl og manglergodaggodag

Nå ikke mere alvor, jeg skal opsende en ønskeballon for dig inden weekenden så du får en sikker rejse. Sædet på Bikini Bar er testet, og fundet okay. Og det må du ikke gå glip af hej

Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768