Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
15.02.2010
Godmorgen Dagbog.
En dag spildt på gæster der kun tænker på hvor den næste kølige kommer fra !!
Hårde ord ja, men det er total spild af tid for mig. Det er nogle af de samme mennesker jeg mødte til Jörg's farvel party, de fortalte mig at de stort set ikke foretager sig andet end at ture rundt og være tørstige. Så jeg var en anelse rundtosset da de gik igen, og nu jeg var rundtosset kunne jeg jo heller ikke lave noget.
Men så er det godt at have gode naboer, den ene kom med en dejlig ret mad, og en anden med en klase bananer. Så jeg behøvede ikke gå nogle steder i aftes, gudskelov for det sir jeg bare, for de her gutter havde overset 4 kølige i boksen. Så dem fik jeg aftenen til at gå med, et ønske om happy valentines day tikkede ind fra Patt den gamle kran, har hun mon bagtanker
Nå, men så er jeg frisk til at få lagt det sidste (forhåbentlig) lag spartelmasse på båden. Jeg begynder så småt når lyset vel snart kommer, og vil gerne være færdig inden varmen starter op. Det er uhyggeligt varmt her for tiden, ikke kun på grund af de 11 dage der er tilbage til Højesteret afsiger dommen over Thaksin, men her er brandvarmt rent ud sagt.
Og så kan jeg vel snart finde ud af hvor jeg skal handle bike henne, det ligger fast at det bliver på fastlandet. For her på øen hersker anarki, og økonomisk voldtægt af falanger. Der er langt fra de 70.000 Bht Bamsen fortæller om, til de 78.000 Bht den koster her !!
Men jeg skal lige færdiggøre nogle af de projekter jeg har gang i først, det er jeg sikker på at mit meget ømme venstre ben syntes om, for det er sgu ikke for sjov.
Badedyret spurgte om jeg ikke ville få brug for kørekortet hvis jeg blev stoppet, jo er svaret selv om det ikke er så meget værd?? Man skal have internationalt kørekort for at måtte køre herude, så hvis jeg havde vist dem mit danske kørekort, ville de nok bare kigge mærkeligt på det og spørge efter et andet.
Men det var hvad jeg kunne forhandle mig frem til da jeg lejede biken. Også her ville de have mit pas som sikkerhed, men jeg fik overbevist dem om, at passet var mit ID kort, og at jeg ikke kunne undvære det. Der er åbenbart andre boller i suppen med de nye bikes, for jeg blev tilbudt en 'almindelig' bike, hvor jeg ikke havde nøde at aflevere passet, men som sagt fik jeg snakket mig udenom.
Klokken er nu 6.21 her, og lyset er meget langsomt på vej. Så jeg vil slutte den ultrakorte Dagbog i dag, og komme i omdrejninger. Jeg håber at kunne vise jer nogle billeder af mit arbejde med båden i morgen, og beklager den korte udgave.
Hav en god dag.
Antal indlæg: 697 Tilmeldt: 22.02.09 Status: Offline
Hej min ven
saa er dit program paa DR1 Kontant. Har lige set dette. Det er faktisk uhyggeligt hvad der er sket.
Du skal ikke tage dig af, hvis der popper et eller andet op naar du aabner siden, der siger fejl o.s.v. du fortsaetter bare, og klikker en ekstra gang paa programmer.
Ha en god dag
PS
Jeg havde et meget effektivt vaaben ,da alle golfvennerne pludselig skulle bruge mit hus paa hjemvejen. Jeg regnede ud, at dette rundt regnet kostede mig 4 kasser Singha og en flaske whiskey hver uge, saa efter et par maaneder sagde jeg til disse gutter. I er velkommen i mit hjem, men skal i drikke som i har gjort de sidste par maaneder, saa er det med at komme til lommerne og koebe nogle kasser Singha og andet.