Antal indlæg: 153 Tilmeldt: 04.11.10 Status: Offline
Hej Pensionist
Jeg mener nu du overreagerer, og dit svar kommer til at virke som om du er lidt pyllert.
Jeg kunne også blive sur over ham jack kalder kvinderne for møgkælinger, men vi har da ikke her på dette debatforum vedtaget at andre ikke må forholde sig kritisk til det de andre skriver.
Antal indlæg: 1828 Tilmeldt: 05.10.09 Status: Offline
Ja ja jeg tror nu at Bang Kokkens overtagelse af pens Tegnebog var en vits Han slipper ikke frivilligt sine Baht Og den gode JackD mener jo at vi skal Provokeres for at vågne op
Antal indlæg: 954 Tilmeldt: 25.06.09 Status: Offline
ida skrev:
Hej Pensionist
Jeg mener nu du overreagerer, og dit svar kommer til at virke som om du er lidt pyllert.
Jeg kunne også blive sur over ham jack kalder kvinderne for møgkælinger, men vi har da ikke her på dette debatforum vedtaget at andre ikke må forholde sig kritisk til det de andre skriver.
Ha ha Ida du har virkelig stukket hånden i en hvepserede, træk den ud nu eller forbered dig på en heftig diskussion, hvis du ønsker begrebet ”møgkællinger” udpenslet.
Jeg kan godt lide at debattere med Jack D, en fin fyr der ikke tager det skrevne alt for personligt. Men du skal vide at han tankemæssigt, minder lidt om mandehørmeren Carl-Mar Møller. ( tro mig, jeg ved hvad jeg taler om, vi har før haft en del meningsudvekslinger vedr. rødstrømpe debatten.)
Jack D mener de danske mænd er tøffelhelte i deres ægteskaber, fordi kvinderne har krævet og fået deres ligestilling i enhver henseende, og de stærke manipulerende” møgkællinger” dominere fuldstændig deres mænd og hjem, fordi de har formået at gøre dem/det til deres absolutte domæne.
Jeg tror egentlig, han ville kunne have befundet sig godt, dengang i stenalder tiden, hvor de ”mændende” gryntende, bøvsende og pruttende, med den ene hånd kunne slæbe kvinden tilbage til hulen, for at tilberede den blodige mammut, de egenhændig havde nedlagt, med en stooor kølle, mens de med den anden hånd kunne svinge lidt rundt med deres kønsdele.
Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
Næh jeg syntes ikke jeg er pylret Ida, men når JD's indlæg er baseret på hans opfattelse af mine Dagbøger og overhovedet ikke har noget med den at gøre, kan jeg da godt blive lidt ærgelig !!
Og som Freja skriver, har du hvis JD ellers bliver ædru igen, stukket hånden i en hvepserede
Men jeg er skam positiv hele tiden, at jeg så ikke redegjorde for beløbet af det hun styrer er bare ærgeligt. Jeg kan sgu ikke huske det hele med mit stressede liv og mente ikke et eller andet sted at det kom jer ved, jeg fortæller vist rigeligt i forvejen !!
Og forestil jer at måtte være mål for utallige tilbud om kølige i stimer fra højre og venstre konstant, det er ikke muntert
Men jeg kommer stærkt tilbage når ellers Buddha hører min bøn om Internet som jeg ikke har fået endnu
Antal indlæg: 1773 Tilmeldt: 11.09.09 Status: Offline
ak ja vi stakles pensionister har et hårdt liv
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Antal indlæg: 596 Tilmeldt: 07.02.11 Status: Offline
pensionisten skrev:
Hvem har pisset på din sukkermad JD, snakker du ud fra egen erfaring efter at være blevet tørret ???
For ja jeg skrev at hun styrede mine penge, men jeg er altså ikke dum hele dagen og skrev for øvrigt osse at hun ikke aner hvordan man bruger en bank. Nu rager det ikke dig hvad jeg gør med mine penge og er ked af det fjendtlige indlæg der lugter langt væk af kredsløbsforstyrrelser, men jeg vil da gerne fortælle at jeg selvfølgelig har mit hævekort i lommen. De penge hun styrer er de penge jeg bruger når jeg handler eller går en tur, altså småpenge. De par tusinde hun styrer er mange penge for hende og var derfor hun mente at hun vist hellere måtte ind i kampen som jeg er glad for, for jeg sparer virkelig mange penge på den måde, og vil hellere give hende dem hvis hun da ellers vil tage imod dem !!
Så din svada om store stærke mænd der bliver til flæbende babyer er malplaceret i denne sammenhæng, det handler kun om at hun vil spare mig penge og intet andet.
I øvrigt tak for de positive indlæg….
Undskyld for det arrige svar, men jeg syntes det ligner tonen på en anden side jeg ikke bryder mig om !!
Ok, jeg kan holde til det.
Efter midnat (aner ikke hvorfor, klir, klir...) så bliver der skudt fra hoften, beklager lidt, men det er ikke en undskyldning!
Nej er aldrig blevet tørret, kun bagi af moar, og det holdt da heldigvis op på et tidspunkt!
Næh, jeg har såmænd kun mødt et utal af "skvat-mænd" på min vej, og så er jeg god til at observere tåbelige handlingsmønstre..
Jeg mener nu stadigvæk at du har dummet dig, og åbnet en dør på klem, der på et senere tidspunkt vil blive korporligt sparket ind!
Men det er da godt du har så meget omtanke at dit ATM kort bliver i lommen, altså i din lomme...
Held og lykke med det, venter som sagt spændt på fortsættelsen.
Joh, Carl Mar er helt i orden, håber han en dag møder A.G. Bjarup Riis og gi´r hende et par flade, men det er kun de mest belastede spirrevip-mænd der er blevet tromlet ned der har brug for hans grov-terapi. Først er de blevet misbrugt af mor og tøse-søskende, senere af deres veninder (de har sjældent kærester, kun veninder, fordi de er så indfølende og lyttende..) - senere af tyran-kællinger i skolen, og derefter på jobbet hvor de som regel frivilligt indlader sig med de værste rejekællinger og kontrollerende hyæner!
Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
JackD skrev:
pen skrev:
"Og jeg må altså give Kat ret, det er sgu nemt at brænde penge af, men jeg er jo vant til priserne på Samui, så jeg er glad for at hun styrer dem. Og det gør hun rigtigt godt selv om hun ikke aner hvordan man bruger et kreditkort eller ved hvordan man sætter penge ind i banken. Så jeg er helt rolig og får en statusrapport hver dag mens hun kigger surt på mig fordi jeg har brugt mere end de 50 Bht hun mener er rigeligt til en hel dag"
Ja, jeg kan kun ryste på hovedet!
Hvorfor flytter du til Thailand, og lader madammen bestemme farten ligesom hjemme i Sdr. Bavelse og omegn?
Har ærlig talt aldrig forstået den udbredte tendens med at store, stærke selvstændige mænd på kort tid overlader hele ATM butikken til en elller anden tilfældig storsmilende Thai-rapand!
JackD
Ja her må jeg holde med.
Hvorfor lade som om at man begynder et helt nyt liv, når man i virkeligheden fortsætter i de gamle uvaner, bare med en ny boss.
Jeg har sgu haft nok af den slags bosser, men det lader til ikke alle har fattet hvordan det går til.
Ha ha Jack D. Skal lige love for det gamle ordsprog, ”kært barn har mange navne” gir mening her.
Sjældent har jeg på bare 4 linjer, set så mange synonymer på en kvinde.
Anne G. er bestemt ikke min kop te, jeg syntes faktisk hun er vulgær, og til tider arrogant. Hendes “it's my way or the highway” er en råbende personlighed, jeg ikke bryder mig om.
Kæreste jsh
Ægteskab? Et er sikkert, det ville bestemt ikke blive et stille og trist samliv.
Antal indlæg: 90 Tilmeldt: 13.02.10 Status: Offline
Hej pen
Hvad slags internet leder du efter? Formentligt fastnet, eller?
Jeg spørger fordi jeg har set meget høje hastigheder hos folk i Bkk. Selv lider jeg under gamle telekabler i området, og
må nøjes med 2,65 hvilket nærmest er stilstand.
Antal indlæg: 596 Tilmeldt: 07.02.11 Status: Offline
freja skrev:
Ha ha Jack D. Skal lige love for det gamle ordsprog, ”kært barn har mange navne” gir mening her.
Anne G. er bestemt ikke min kop te, jeg syntes faktisk hun er vulgær, og til tider arrogant. Hendes “it's my way or the highway” er en råbende personlighed, jeg ikke bryder mig om.
Kæreste jsh
Ægteskab? Et er sikkert, det ville bestemt ikke blive et stille og trist samliv.
Åh, tak kære Freja, du er åbenbart ikke spoleret som de fleste fra "Pikolaj og Pulie" generationen, excuse me my Bodega-dansk, så der er håb, der er håb til alle hvis de bare vil, vil kvinden, kvinden der ikke er bange for sin egen feminine styrke, "Løbe med ulve" og alt det der, bare de ikke bliver som AGBR og Karen Thisted, og andre af samme genetiske svømmepøl!
JackD skrev:
freja skrev:
Kæreste jsh
Åh, tak kære Freja, du er åbenbart ikke spoleret som de fleste fra "Pikolaj og Pulie" generationen, excuse me my Bodega-dansk, så der er håb, der er håb til alle hvis de bare vil, vil kvinden, kvinden der ikke er bange for sin egen feminine styrke, "Løbe med ulve" og alt det der, bare de ikke bliver som AGBR og Karen Thisted, og andre af samme genetiske svømmepøl!
JackD
Stærke kvinder behøver ikke nødvendigvis at have svage mænd. Det handler vel om at have respekt for sin partner og forstå, at jo mere man som kvinde maser sig frem uden hensynstagen til hans behov, jo mere trækker han sig tilbage og helligere sig sine egne ting og inden man så får set sig om, står man med en passiv og ”stækket” mand.
Jeg anser mig selv for at være en handlekraftig kvinde, der har begge ben solidt plantet på jorden, og indrømmet, jeg vil gerne bestemme alt i hjemmet, der er bare lige det problem, at det får jeg ikke lov til. Gør det mig så til en manipulerende kælling, der som straf bare lukker for det ”varme vand”, til han ydmygt bukker sig i støvet.?
Nej jeg føler mig faktisk mere tiltrukket af ham ( ja altså ikke lige midt i styrkeprøven), men når han på en respektfuld måde, formår at sætte mig på plads, når han tør, have sine egne meninger, og når han viser, han ikke er bange for en konfrontationen, men derimod kan finde på at tirre mig, bl.a. Ved at hænge skødesløst hen over køkkenbordet og smile overbærende, det kan næsten få mig til at eksplodere af arrigskab.
Men det viser mig, at jeg har en viljestærk mand, der på en acceptabel måde, er i stand til at give mig det nødvendige modspil, jeg ikke kunne leve foruden.
Min pointe er, jeg bryder mig ikke om de højt skrigende kvinder, der for enhver pris vil kræve deres ret, dem som tromler alt og alle ned for at nå målet, og ikke er tilfredse, før de har fået vredet den sidste rest af mandighed ud af deres samlever. Men samtidig bryder jeg mig heller ikke om, de mænd der mener en kvinde helst kun skal ses, men ikke høres.
Jeg nægter at spille dum og svag for at behage en mand, men det er heller ikke nødvendig, med den rigtige mand.
Antal indlæg: 153 Tilmeldt: 04.11.10 Status: Offline
Hej
Nej det gør de da ikke, altså at have svage mænd. Men er hun bedre uddanet end hendes mand, så syntes jeg sommetider respekten mangler, fra hendes side. Er han så blevet sådan lidt ligeglad med tiden eller mon hun bevisdst vælger en svag mand.?
Anne bjarup R. syntes i virkelig hun er så slem? jeg har set hende i middag til fire, og der var hun nu da helt fin.
ida skrev:
Hej
Nej det gør de da ikke, altså at have svage mænd. Men er hun bedre uddanet end hendes mand, så syntes jeg sommetider respekten mangler, fra hendes side. Er han så blevet sådan lidt ligeglad med tiden eller mon hun bevisdst vælger en svag mand.?
Anne bjarup R. syntes i virkelig hun er så slem? jeg har set hende i middag til fire, og der var hun nu da helt fin.
Søde Ida ja jeg bryder mig virkelig ikke om Anne.B.R hun er for ensporet, hun ødelægger mere for kvinderne, end hun gavner, hun fremstår som et hidsigt magtsygt fruentimmer. Hendes budskab er måske reelt nok, men hendes fremtoning uha nej, hun tromler hen over alt og alle i enhver diskussion, uden at høre fakta fra modstanderen.
Det mener jeg er en af hendes største fejltagelser, hun giver dermed næring til de lidet flatterende ord der bruges om kvinder.
Der næst bryder jeg mig ikke om, at hun udstiller sig selv nøgen, med grimme ord skrevet på hendes hud og så tillige med et barn i favnen, kald mig bare sippet ,men nej behold venligst tøjet på kære Anne.
Hvad angår dit spørgsmål vedr. højt, ell. Bedre udd. Stærke kvinder og svage mænd, så tror Jeg ikke, hun bevidst vælger en svag mand, med mindre hun har en psykiatrisk lidelse, men det kan hun jo også have. Man har jo lavet undersøgelser, der viser at mange højt udd. ell. ledere udviser psykopatiske træk, Og lider af de samme mangler, såsom ansvarsfølelse, selverkendelse og pålidelighed.
Men det er en helt anden vinkel på sagen, som vi nok ikke skal tage hul på her.